Kontrola dostępu - rejestracja czasu pracy.
Kontrola dostępu i rejestrację czasu pracy można wykonać w oparciu o wiele
urządzeń dostępnych na rynku, jednak dobór odpowiednich to najważniejszy
etap w projektowaniu takiego systemu.
Działanie takiego systemu polega na rejestracji użytkowników korzystających
ze swoich kart, kodów czy też specjalnych breloczków w celu dostania się
do pomieszczeń lub po prostu zgłoszenia faktu rozpoczęcia pracy.
Projektując rozbudowany system, można nadać hasłom, kartom itp. uprawnienia,
które umożliwią dostęp tylko do wybranych pomieszczeń, co można zrealizować
na jednej centrali bez potrzeby montowania wielu urządzeń. Eliminuje to
potrzebę noszenia wielu kart, a całość systemu jest kontrolowana z jednego
miejsca i rejestrowana w jednym systemie.
Możliwości wykorzystania dobrej klasy urządzenia są ogromne i jedynie
od projektanta zależy w jakim stopniu zostaną one wykorzystane.
Istnieje możliwość połączenia kontroli dostępu i rejestracji
czasu pracy razem z systemem alarmowym, co dodatkowo eliminuje koszty
oraz znacznie upraszcza wykonanie systemu.
|